torstai 28. marraskuuta 2019

Partapäivitys

Testojen ihan luonnollinen seuraus on, että myös parta alkaa kasvamaan. Mulla se tosin alkoi kasvamaan jo paljon ennen testojen aloitusta, mutta onhan sen kasvu nyt kiihtynyt ihan huomattavasti tässä muutaman viime kuukauden aikana, ja olen iloinnut siitä suuresti. Otin tänään taas muutaman kuvan siitä, ja yllätyin vähän itsekin. 


Ehkä näkyvin muutos partaan liittyen testojen aloituksen jälkeen on viikset, tai niihin mä itse olen huomiota kiinnittänyt eniten, ne kun on alkaneet näkymään ihan ilman salamaakin otetuissa valokuvissa. Lisäksi leuassa kasvaa monessa kohtaa sellaista vaaleaa nukkaa joka vähän vahvistuu koko ajan, se tosin ei näy vielä kuvissa. Yllätyin kuitenkin itsekin näitä kuvia katsoessani siitä miten tuuhealta parta leuan alla jo näyttää. Siis sehän alkaa näyttää oikealta parralta! Kun kylpyhuoneen peilistä kirkkaassa loisteputkivalossa katsoo itseään, tulee joskus jopa vähän euforinen olo, kun jokainen pieninkin naamakarva erottuu. Se tuntuu ihanalta. 


Toivon joululahjaksi partakonetta. Ajattelin, että voisi olla hyvä ajella parta ja viikset pois ja antaa niiden kasvaa keskenään samanpituisina takaisin, kun nyt ne on vähän jotain sinne päin, oon kyllä lyhentänyt aina välillä partakarvoja saksilla. Voisivat (ehkä, toivon) näyttää tuuheammilta kun ajelisi ne kerran ihan kokonaan pois. Ja oishan se nyt muutenkin vaan maailman siisteintä saada partakone joululahjaksi ja päästä ajamaan omaa partaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti