torstai 14. marraskuuta 2019

3 kuukautta testoilla, 2 vuotta Leimuna

Tänään oon ollut tasan kolme kuukautta testoilla. Tai siis oon tänään ollut testoilla tasan 12 viikkoa, mikä on tietysti vähän vajaa 3kk, mutta ajattelin, että lasken nyt jouluun saakka näin viikkoja jotka muutan kuukausiksi, ja joulun jälkeen sitten katson viikkojen/viikonpäivien sijaan päivämäärää. 

Joka tapauksessa; tänään olen ollut testoilla 12 viikkoa eli kolmisen kuukautta, ja lisäksi eilen tuli kuluneeksi kaksi vuotta siitä kun vaihdoin nimeni Leimuksi. Tuntuu aika uskomattomalta, että oon ollut kaksi vuotta Leimu, ja lisäksi oon nyt ollut jo jonkin aikaa testoillakin. Elämä menee eteenpäin! 


Päivänvalo on aika vähissä, joten tätä postausta koristavat marraskuun pimeydessä napatut salamaräpsyt. Salamalla otetuissa kuvissa on se hyvä puoli, että parta ja viikset erottuu paremmin. :D Testojen vaikutukset tosiaan on alkaneet erottumaan naamassakin ehkä vähän selkeämmin. Mun parta tuuheutuu, ja nyt sitä on jo leuassakin eikä vain leuan alla. Lisäksi viiksiä on tullut lisää entisestään, ja parta on levittäytynyt sivuille, ja pulisongitkin vähän kasvaa. 


Ihokarvoja ilmestyy myös kaikkialle muualle, kuten vatsaan, rintakehään, käsivarsiin, sääriin, jalkapöytiin, reisiin ja jopa selkään. Alapuolella on kuva mun yläselästä, tuntuu uskomattomalta! Iloitsen kyllä ainaskin toistaiseksi jokaisesta uudesta karvasta. 


Suurin testojen vaikutus (karvojen lisäksi) on edelleen ääni, se on madaltunut ihan huomattavasti. Oon taltioinut sitä kahden viikon välein videolle ja oon iloinen että oon tehnyt niin, koska vaikka itse ei eroa yleensä oikein enää kuulekaan, niin videoita katsoessa sen huomaa tosi selkeästi. Niitä ennen testoja kuvattuja videoita katsoessa tuntuu tosi hassulta; ihan kuin joku tuttu ihminen niissä puhuisi, mutta ei se kyllä mun ääneltä enää tunnu tai kuulosta. 

Testojen kanssa kuitenkin siis kaikki hyvin, toivottuja muutoksia ilmestyy jatkuvasti lisää ja mun on vaan niin paljon parempi olla koko ajan kehoni ja itseni kanssa. Muita kuulumisiakaan en oo tänne blogiin oikein viimeaikoina muistanut ja jaksanut päivitellä, mutta yritän palata mahdollisimman pian ihan vaan kuulumisten kanssa! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti