keskiviikko 24. kesäkuuta 2020

10kk testoilla

Huh, meneepä aika nopeasti. Tuntuu että vasta ihan hetki sitten tein tuon 9kk testoilla -postauksen (ja TikTok-videon), ja nyt on taas kulunut kuukausi. Parin kuukauden päästä on täynnä kokonainen vuosi testoilla, tuntuu ihan ihmeelliseltä!


Kuten oon jo monta kertaa aiemminkin sanonut, ei muutokset ole enää tässä vaiheessa ihan hirveän suuria. Äänivideota kuvatessa tuli sellainen olo, että eihän mun ääni ole muuttunut oikeasti yhtään viimeisen kuukauden aikana - eikä varmaan pahemmin olekaan.

Yksi sellainen miellyttävä muutos jonka nyt olen kuitenkin viimeisten kuukausien, ja ehkä etenkin viimeisten viikkojen, aikana huomannut on se, että rasva mun kehossa todellakin on lähtenyt siirtymään eri paikkoihin. Parhaiten sen huomaa takapuolesta ja rintakehästä, jotka on yhtäkkiä yllättävänkin tyhjän oloisia, heh. Lisäksi huomaan, että lihakset kasvaa kohisten, ja mulla on jopa ihan näkyvä haba jos jännitän sitä, ja lihakset kipeytyy liikunnasta tosi nopeasti. Syön kyllä magnesiumia, jottei lihaskivut olisi ihan niin pahoja.

Lisäksi musta tuntuu, että parta on kasvanut paljon viime aikoina ja ihokarvojen määrä toki muutenkin lisääntyy jatkuvasti. Ei siis tietenkään enää niin huomattavasti, koska karvaa on jo valmiiksikin aika paljon, mutta kuitenkin. Alapuolella on teidän iloksenne kuva mun jaloista eilen suihkun jälkeen. :D Kuva on otettu ihan ilman salamaa, yleensä otan karvakuvat salamalla että näkyy paremmin, mutta näitä alkaa olla sen verran runsaasti ettei ehkä tarvita enää sitä salamaakaan. Mua huvittaa suunnattomasti se, miten karvat loppuu nilkkaan, ihan kun ois housut jalassa. Vaikka oikeasti mun varpaissa ja jalkapöydilläkin kasvaa vähän karvaa.


Lopuksi vielä kuvapari, jonka tein tänään. Tuo vasemmanpuoleinen kuva on otettu aika tarkalleen vuosi sitten. Tykkäsin siitä kuvasta paljon, se oli mun mielestä maskuliininen ja näytin siinä mielestäni tosi hyvältä. Muistan kuitenkin, että jouduin ottamaan uusia otoksia vaikka millä mitalla, koska aina joku oli pielessä ja tuntui, etten millään saanut itsestäni "sopivan" näköistä, mitä ikinä se sitten tarkoittikaan.

Tuo oikeanpuoleinen kuva on otettu tänään, ja nappasin vaan kuvan kun sattui olemaan tuo sama paita päällä ja päätin että tää on ihan hyvä - ja onhan se. Muutos on oikeesti aika suuri, niin kasvojen muodossa kuin parran määrässäkin, mutta etenkin elämänlaadussa. Se ehkä näkyy katseesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti