maanantai 12. maaliskuuta 2018

Uudet hiukset

Lauantaina tapasin yhtä mun ystävää, joka myös leikkaa mun hiukset. Joskus aikaisemmin kriiseilin vähän siitä että kampaajalle meneminen tuntuu epämiellyttävältä, koska tulen oletetuksi naiseksi ja joudun maksamaan kampaamohinnan (eli ns. naisten hinnan) siitä että mun hiukset leikataan parturityönä (eli ns. miesten leikkauksena). Onneksi tähänkin on nyt löytynyt ratkaisu. 

Mä mietin vielä matkalla että minkälaiset hiukset haluan. Mun hiukset oli jo aika pitkät (ainaskin siihen verrattuna minkä mittaisina tykkään ne pitää), ja mietin että joko haluan kaikki hiukset ihan lyhyiksi tai sitten haluan jättää ne keskeltä oikeasti pidemmiksi ja kasvattaa. Päädyin kuitenkin siihen että nyt lähti kaikki hiukset, koska oon aina halunnut tehdä näin. 


Hiuksista tuli aivan mahtavat, tykkään näistä ihan tosi paljon, vaikka aluksi tuntuikin tosi hassulta joka kerta kun katsoi peiliin. Nyt ei tartte enää laittaa hiuksia tai miettiä miten ne on ja miltä ne näyttää, koska ne on aina hyvin. On myös tosi kevyt olo, ja ehkä jopa vähän itsevarmempi kuin aikaisemmin. Tuntuu hyvältä. 


Mulla oli muutenkin hyvä reissu pääkaupunkiseudulle, ja nyt tuntuu vähän oudolta olla taas kotona. Mutta kivalta, ja onneksi reissuunkin pääsen taas kuukauden kuluttua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti