perjantai 2. maaliskuuta 2018

Uudet lasit

Oikeasti mulla ei ole mitään (varsinkaan blogin aiheeseen liittyvää) asiaa, kunhan halusin tulla kertomaan että tänään sain hakea mun uudet silmälasit ja aurinkolasit, enkä tietenkään malttanut olla lähtemättä heti hakemaan niitä. Jotenkin on kauhean jännää hakea uusia silmälaseja, kun vaikka on valinnut ne hyvin jotta ne varmasti ois mahdollisimman kivat ja napannut itselleen kuvankin että voi sitten todeta että ei tartte jännittää, kivat ne on, niin silti niitä hakiessa jännittää että olikohan ne nyt ihan kamalat kuitenkin. 

Näiden silmälasien kohdalla sain todeta että ne oli paremmat kuin ollenkaan muistin. En kehdannut oikein ottaa kuin sen yhden kuvan silloin sovittaessa kun myyjä seisoi vieressä ja se kuva oli aika kamala, ja nyt vähän jännitti että mitä pidän näistä laseista. Mutta nämä on ainaskin yhtä kivat kuin vanhat ja pidän näistä jo nyt, vaikka olin ja olen kyllä tosi kiintynyt mun vanhoihinkin laseihin. Vanhat lasit pääsivät nyt sitten korjaukseen kun nämä uudet lasit saapuivat. Katsotaan sitten kun mulla on kahdet silmälasit että kumpia tulen käyttämään enemmän. 


Koska laseja sai kahdet yksien hinnalla, niin otin sitten toisiksi laseiksi aurinkolasit, sillä tarvitsin semmoiset ihan ehdottomasti. Oon nyt vuoden pärjännyt ilman, ja siis onhan mulla mun vanhat aurinkolasit vielä tallessa, mutta sen jälkeen kun sain silmälasit niin en ole osannut käyttää aurinkolaseja joissa ei ole vahvuuksia. Olen tosi kömpelö ilman silmälaseja vaikka pärjäisinkin näön puolesta suht hyvin kyllä. Tosin onhan se kiva nähdä kauaskin hyvin. 


Mä muistan jo lapsena halunneeni silmälasit, ja ne mun kavereista joilla oli lasit niin piti mua ihan hulluna kun semmoset halusin. Piti kuitenkin ehtiä melkein 25 vuoden ikään ennen kuin ne toivomani silmälasit sain, ja vaikka laseissa totta kai on ärsyttävätkin puolensa (esim. vesisade ja lumisade), niin mä kyllä tykkään hirveästi käyttää laseja. Tuntuu että näytän enemmän itseltäni ja mulla on paljon itsevarmempi olo. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti