torstai 12. lokakuuta 2017

Ensimmäinen


Hei! 

Mä en oikeastaan koskaan ennen ole ajatellut että edes voisin kirjoittaa tällaista blogia, mutta musta tuntuu usein, että mulla on tosi paljon ajatuksia mun sukupuoli-identiteettiin liittyen, enkä osaa kertoa niitä kenellekään. Siksi ajattelin kirjottaa mun ajatuksia tänne, usein kirjottamalla saa kuitenkin jäsenneltyä paremmin sitä mitä miettii.

Mun nimi on Leimu ja mä oon 25-vuotias muunsukupuolinen. En aina näe tarpeelliseksi mainita mun sukupuolta, mutta koska se on vähänniinkun tämän blogin aihe, niin se taitaa olla melko olennaista. Mun virallinen nimi ei myöskään ole Leimu, mutta käytän sitä nimeä ja toivon tulevani kutsutuksi sillä nimellä.

Oon toki muutakin kuin mun sukupuoli-identiteetti. Mä opiskelen ammattikorkeakoulussa, ja lisäksi oon täysipäiväisesti työelämässäkin. Tekemistä siis riittää. Tykkään kaikista luovista jutuista, kuten kirjottamisesta ja valokuvaamisesta, ja asun yhdessä mun puolison kanssa. Tykkäisin matkustella, mutta tällä hetkellä siihen ei kamalasti ole mahdollisuuksia. Nautin myös ihmisten kohtaamisesta, pitkistä keskusteluista ja elokuvien kattomisesta.

Tuntuu oudolta alkaa kirjottamaan blogia. Ehkä mä tätä kautta kuitenkin pääsen jotenkin lähemmäs itseäni ja omia ajatuksiani. Se tuntuu tärkeältä nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti